Napacagımı Şaşırdım Buraya Yazmak Dışında Çare Bulamadım :(

Konu, 'Kaygı Bozuklukları' kısmında Rohat Özün tarafından paylaşıldı.

  1. Merhabalar. Bildiginiz üzere benim kaygı bozuklugum var 2 aydan fazladır tedavi görüyorum buraya yazmaktan başka çare bulamadım derdimi anlatacagım kimsem yok.. Ciddi anlamds kaygı bozuklugum var aşırı derece kullandıgım ilaçlar:Xanax, anafranil, tolvon. Ben yine kotuydum dışarı çıkma korkumu atlattım işe başladım biraz çalıştım ve iştende ayrıldım 1 hafta önceye kadar bende el ayak vucut titremesi fark ettim daha oncede vardı ama ciddiye almamıştım kan şekerimi ölçtüm kan verdim nöroloji kardiyoloji gitmedigim yer kalmadı temiz çıktı bir tek vitamin eksikligi vardı eskiye göre iştahım açık azda olsa kilo aldım memnunum bu salı tomografi sonucum çıkcak doktoruma gitcem yine her neyse uzatmiyim konuyu derdim gercekten buyuk kısa özetlemek gerekirse dideral yazdılar yanına trasko buskas diye bi ilac ismini pek hatirlamiyorum baska doktor yazmisti kullandim buskas bitti diderale devam ettim diger ilaclarla beraber fakat son 3 4 gundur rahatsizim yine diderali biraktim ondandir dedim şuan nasıl desem delircekmişim gibi hissediyorum atesim var ve cok cabuk heyecanlanıyorum isin en kotu tarafi kendimi çok degisik hissediyorum suan bunu yazarken beynim yerinden oynuyor gibi cok degisik hissediyorum kendimi isin kötü yanı bunu tarifde edemiyosun yer ayagımın altından kayıyor gibi gece yatarkende bas donmesi vardı kendimi gercekten cok kotu hissediyorum pc basına gecmek bile istemiyorum bi tek pc basında kendimi iyi hissediyodum onuda suan istemiyorum nolur biriniz yardımcı olsun bana yardımcı olun nedir bu napmam gerekli aklıma kotu seyler geliyor durduramiyorum aklimi yitircek gibi oluyorum ve ozellikle bu aksamları cok oluyodu ne zaman karanlik cokse basliyodu ama o daha farkliydi simdi sabahlari bu lanet sey var ismini koyamiyorum bilmiyorum nedir neyin nesidir anlayan varsa yazabilirmi lutfen sorun anlatirim ben yardimci olun lutfen :(
    Not:Ellerimle beraber vucudumdada titreme oluyor beynim sanki sabitlenmis gibi sanki ben ben degilmisim gibi etraf cok sacma geliyor sacma sapan dusunceler etrafa cok degisik bakiyorum sanki deliyim yada deliyimde bana soylemiyolar gibi hissediyorum off beynim durdu yardımcı olun
     
    Son düzenleme: 22 Temmuz 2018
  2. Yardımcı olacak hicmi kimse yok? Hicmi anlayan yok? Ben henuz cok gencim ve hayatimi yasayamiyorum her yeni bi gunum daha kotu oluyo hic bana destek olacak beni iyi anlayabilecek hicmi kimse yok? Bir gencin hayatı söz konusu..
     
  3. Siyah

    Siyah Yeni Üye

    Merhaba. Bu ilaçları bıraktım dediğin , kendi başına bırakıp mı kullanıyorsun ?
    Öncelikle onu bilmek isterim. Eğer kendi basına bunu yapıyorsan doktoruna danısmadan bunu yapman çok yanlış ki bu durumda zaten bunları hissetmen normal çünkü başlarken alışma sürecin oldugu gibi bırakırken de bırakma düzeninde olması gerek.
    Dozaj düşüre düşüre bırakılması gerekiyor.

    Eğer doktorunun talimatlarına uyup bıraktı isen böyle bir sorunun olmaması gerek.
    Hemen doktoruna gidip bunu bildirmelisin.
    Yazdıklarımızla çözülecek bir problem değil bu.

    Size tavsiyem derhal doktorunuza gitmeniz.
     
  4. Siyah

    Siyah Yeni Üye

    Artı dideral zaten bu anlattığınız kaygı , heyecan vs gibi durumlarınızı kontrol altına alan bir ilaç.
    Neden bıraktığını anlamadım . madem bu gibi belirtilerin var kullanmaya devam etmelisin.
    İlacın kullanım amacı şuanki durumunu ortadan kaldırmak zaten.
    Bırakınca tabiki etkilerini gösterecektir ve gösteriyorda.
     
  5. Çok güzel anlatmışsınız cevap yazmışsınız çok teşekkür ederim. Normalde benim tansiyonum düşüktür dideral kullandıgım zaman içerisinde tansiyonumda daha çok düşmeler olunca mecbur bırakmak zorunda kaldım xanax, anafranil, tolvon kullanıyorum şuan bu 1 haftadır xanax bitti ve eczaneden 10.aya kadar yanlışlık yüzünden ilaç alamıyor yazdıramıyorum 10.ayı beklememız gerekiyor. Şimdi tek sabit bir şey olsaydı ben çözebilirdim ama sürekli farklı şeyler olduğu için yazmak dışında çare bulamıyorum mesela burda yazdıgım şikayet ettigim bazı şeyler geçti şuan huzursuzum hiç bişeyden zevk almıyorum eskisi yaptıgım şeyler zevk vermıyor ve gözlerimi oynatınca beynim yerinden oynuyomuş gibi oluyo sanki başım dönüyor hissi veriyor aklıma saçma sapan şeyler geliyor bilgisayar başındayım sabahtan akşama kadar dışarıda çıkamıyorum arkadaşım yok sevgilim yok bu halle kimse istemiyor beni napacağımı şaşırdım öyle bi hale geldim ki artık insanlar bana sanki deliymişim gibi bakıyolar eskiden yalnız kalmak isterdim hep arayanların yanıma gelenlerin haddi hesabı yoktu şimdi ben yazıyorum yalnız kalmak istemiyorum tek bir kişi bile yanımda olmuyor bunun üstesinden nasıl gelicem bilmiyorum çok zor durumdayım çokk zorr.. Yaşımdakiler hayatı yaşıyor çalışıp ailesine bakıyor hayatı gittikce düzene giriyor benim hayatım gittikce kötüye gidiyor ailem bana bakıyor gerçekten napacağımı cidden çok ama çok şaşırdım..
     

Sayfayı Paylaş