Edronax ve zayıflamak?

Konu, 'Depresyon' kısmında Rugcas tarafından paylaşıldı.

  1. Rugcas

    Rugcas Yeni Üye

    Kararsız kaldığım bir konuda sizin görüşlerinizi almak istedim... 2012 yılından beri çeşitli antidepresanlar kullanıyorum ve hiçbiri daha kötüye götürmekten başka bir şey yapmadı. Doktorumu değiştirdim ve Edronax 4 mg başladık. Duygu durumum hiç olmadığı kadar iyi ama çok zayıfladım başta umursamadım işime bile geldi ama 12 kilo verdim 1 ayda ve çok kötü görünmeye başladım. İlacı zayıflamak için obezite hastalarına da yazdıklarını duydum ama emin olamadım yine de... Hiç bir antidepresan tedavime bu kadar destek olmamışken şimdi bunu bırakmak istemiyorum ama çok fazla zayıfladım ve bunu da istemiyorum... Ne yapmalıyım?
     
  2. Ferenc Puskás

    Ferenc Puskás Yeni Üye

    Bu konuyu doktorunla mutlaka konuşmalısın. Benim de fazla kilo problemim var, Remeron kullanıyorum ve inanılmaz kilo aldırdı bana. İlaca ilk başladığımda 54 kg idim şimdi kilom 75. İlk başlarda ayda 4-5 kg alıyordum ama şimdi kilom hiç değişmiyor, 75'te sabitlendi uzun zamandır. Belki ilaca bünyen alışınca metobolizman normale döner ve belli bir kilo seviyesinde kalabilirsin.
     
  3. Legolas

    Legolas Moderatör

    Bu konuyu mutlaka doktoruna danışmalısın. Ortak bir karar alıp gerekirse ilacı veya dozajını değiştirirsiniz. Veya alternatif bir çözüm adına diyetisyenle de ortaklaşa yürütebileceğiniz bir sürece başlarsınız.
    Geçmiş olsun.
     

Sayfayı Paylaş